dilluns, 13 de juny del 2016

EL NOSTRE FUTUR

En aquest article diversos alumnes de l'assignatura de Revista ens expliquen què volen fer amb les seves vides...

JO VULL SER MATRONA (Mireia Massagué)

En el meu futur tinc pensat estudiar infermeria. Però no faré batxillerat, faré cicles de grau mitjà.

A mi m'agradaria arribar a ser matrona, perquè se'm dóna bé el tema dels nadons, tinc paciència, comprensió. O si no arribo a ser matrona, o el curs de la infermeria no m'agrada, aniria per el camí d'auxiliar d'infantil per ser professora de parvulari o guarderia. Jo de gran vull  tindre un bon futur, viure en una casa i tenir piscina, amb la meva parella i tot. Per arribar a ser matrona he d'arribar a la universitat per treure'm la carrera. Vull tindre el meu propi sou per no dependre de ningú.

No vull fer batxillerat perquè els estudis em costen molt i requereix molts estudis, en canvi per a mi és molt millor anar per el camí de grau mitja i després fer el grau superior.




JO VULL SER ASSITENT SOCIAL (Armand Suárez)

Tinc ganes de poder independitzar-me dels meus pares, per aconseguir-ho hauré de treballar. Vull ser assistent social. En què consisteix ser assistent social? Un assistent social té diferents funcions, en general ajudar la població, prevenir problemes tan individuals com col·lectius (familiars etc).  Ajudar a les persones en risc d'exclusió social. Proporcionar ajuda a les persones que la necessitin,.. Per què vull ser assistent social? Sempre m'ha omplert molt ajudar els altres. M'agrada molt analitzar situacions i buscar una solució coherent, penso que se'm dóna bé.


JO VULL SER ROBÒTIC (Luis Bejaramo)
Jo vull fer Robòtica perquè m'interessa molt com es va fabricant o ampliant, per exemple jo vull estudiar i aprendre.

Els Robots diuen que són per fer el treball dels humans, ara en molts instituts fabriquen robots o fan concursos.

Jo encara no sé que haig d'escollir: si fer cicles, baxillerat etc.



JO VULL FER BATXILLERAT (Sara Marín)


A mi personalment sí que m’agradaria fer batxillerat, ja que voldria entrar a la universitat. Tot i que encara no sé molt bé en què especialitzar-me, m’agradaria fer el batxillerat humanístic i social, ja que m’agraden molt les relacions públiques i socials i voldria treballar en alguna cosa social. També escolliria aquest batxillerat perquè se'm donen molt malament les ciències.


Tot i així crec que, per a alguna gent, escollir el batxillerat que vol fer és complicat  ja que no sempre el que realment t'agrada fer té bones sortides professionals...

Alumnes de Revista

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest bloc només publicarà aquells comentaris que segueixin les normes de cortesia socialment establertes.