dimecres, 18 de novembre del 2015

Entrevista a un gran entrenador, Mamadou Balde. "Sens dubte el més important és el fet de ser una pinya".


A Premià de Mar ens podem dedicar a qualsevol tipus d'esport, un dels més practicats és el bàsquet, tant masculí com femení. Si vols practicar aquest esport, el millor lloc són les instal·lacions de l' ABPremià.
En aquest equip hem pogut gaudir tant de l'esport com de la bona companyia dels seus integrants. Cada partit aporta un munt d'emocions tant als jugadors com al públic.
Per endinsar-nos més a fons en aquest club, hem decidit entrevistar a un dels seus integrants.Es diu Mamadou Balde i és l'entrenador de l'actual Cadet del club.

 1- Quan vas començar a jugar a bàsquet?
Vaig començar a jugar quan tenia tan sols 5 anys. En aquell moment em va encantar.

2- Quan vas decidir fer-te entrenador? Per què?
Vaig decidir-ho fa 4 anys. Al principi ho feia per guanyar alguns diners, però ara ja ho faig perquè m'agrada entrenar. Suposem que m'agrada donar ordres .

3- Quan vas venir a l'AB Premià?
Fa 4 anys també, vaig començar aquí.

4- Què és el més important per a tu com a entrenador?
Hi ha molts punts importants que un equip hauria de tenir, però sens dubte el més important és el fet de ser una pinya. Ser respectuós amb els companys, amb els rivals i, també, amb un mateix. En temes competitius trobo que el més important seria això. No m'enfado si el meu equip perd, si ha jugat com cal. (Però si guanyem millor)

5- Com ha de ser un equip de bàsquet?
Un equip, per mi, ha de tenir molta intensitat, ha de jugar i pensar ràpid. Però sobretot moltes ganes de jugar.

6- Tens alguna altra feina apart de ser entrenador?
No tinc cap feina, estic estudiant una carrera científica. De fet estic pensant en anar a estudiar a un altre país com Anglaterra.

7- Quan penses deixar de ser entrenador?
La veritat és que no ho he pensat, però suposo que ho hauré de deixar per temes d'estudis o simplement, quan em cansi.

Agraïm que ens hagi contestat aquestes preguntes, però sobretot agraïm que ell sigui el nostre entrenador.





Pau López i Gerard Martínez





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest bloc només publicarà aquells comentaris que segueixin les normes de cortesia socialment establertes.