divendres, 16 d’octubre del 2015

KANDA KRASS




KANDA KRASS

PAU REDONDO NO PENSARIA QUE ARRIBIA A TINDRE EL QUE TE EN EL SEU CANAL DE YOUTUBETRFEW



Kanda Krass és un canal de Youtube que té ara mateix 851 (23/10/15) subscriptors. La persona que té aquest canal de youtube es diu Pau Redondo, te 14 anys, es de Premià de Mar i va a l’institut del poble. Els seus vídeos no van sempre del mateix tema. Kandra Krass és un canal on pots veure curtmetratges, videoreaccións, preguntes i respostes, crítiques, etc, els vídeos són tots diferents però tots són d'humor. Li hem fet unes preguntes per tenir més informació:


  PREGUNTES:

· EN QUÈ ETS VAS INSPIRAR EN FER EL CANAL?   COM VAS COMENÇAR?
- La meva raó principal era per compartir las meves tonteries a youtube, i sembla que aixo li agrada a la gent que ho veu, cosa que no m'ho esperava

·QUIN I QUAN VAS FER EL PRIMER VÍDEO I DE QUÈ TRACTA?
- El meu primer vídeos fa ser al 25 de febrer del 2015, i basicament es un vídeo presentant el meu canal de forma una mica prepotent per cridar l'atenció i a la gent li va agradar

· QUANT TEMPS PORTES FENT VÍDEOS?
- De qui poc farà 9 mesos aproximadament

· DE QUÈ TRACTEN ELS TEUS VÍDEOS?
- Basicament de humor i tonterias meves, per exemple de videosreaccións, critiques a nois es una mica de tot, encara no sé en que centrar-me principal ment, i això que ja fa 9 mesos que penjo vídeos.

· QUANTS SUBSCRIPTORS TENS?
- Ara mateix 892, casi 900 estic bastant content

-CADA QUAN PENGES VÍDEOS?
- Intento penjar un vídeo cada setmana però amb els exàmens i tot no puc e intento pujar un o dos al mes.

-COM T'INSPIRES PER FER VÍDEOS?
- Pues la veritat del primer que em passi pel cap, quan tinc una idea bona la pujo, una broma telefònica...

-ELS TEUS PARES QUE EN PENSEN, T'AJUDEN?
- El meu pare l'hi es igual, em veu i gual que com estava abans, i a la meva mare li fa una mica de por perquè tinc haters (persones que no li agraden els seus vídeos i el critiquen de males maneres) i aleshores la meva mare si que em controla una mica el canal, però no m'ajuden a fer vídeos ni res.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest bloc només publicarà aquells comentaris que segueixin les normes de cortesia socialment establertes.