dimarts, 6 de maig del 2014

Sant Jordi 2014: "Finalment, m'he divertit molt"

Punt de llibre: Arnau Àlvarez
Alejandra Enamorado i Javiera Vilches

El dia 23 de abril es va celebrar el dia de Sant Jordi, que es va dur a terme al nostre institut. Amb moltes activitats destinades a l'alumnat, com ara com roses de feltre, fang, concursos fotogràfics de matemàtiques i de biologia i mes activitats semblants de caràcter literari.
Hem recollit algunes de les opinions dels alumnes del centre que han participat en els concursos i altres activitatsactivitats. Alguns no van assistir als concursos o tallers, com sempre, amb la mateixa excusa: "No he anat a cap taller perquè no vaig trobar res que m'agradés" és la resposta més sovintejada. Sobre la pregunta inevitable, en un dia com el de Sant Jordi, sobretot si la fem a noies: "Et van donar una rosa?" hem recollit respostes com ara "No puc regalar-ne a ningú, però sí que em van regalar un llibre". També vam trobar comentaris com aquest: "Sí, la meva nòvia m`ha regalat un llibre i jo li he donat una rosa", o bé "Sí, he comprat un llibre per a mi i una rosa per regalar".
A banda d'això, van sortir opinions sobre els tallers i els concursos que hi havia. "No m'agrada cap dels tallers" o bé "La majoria de tallers els hi peguen més a les noies, falta algun taller que s'ajusti als gustos dels nois". Un altre opina: "Crec que potser hauria tingut èxit algun taller relacionat amb música que sigui del nostre gust".
Pel que fa a la participació en les activitats esportives alguns nois i noies ens han dit que no hi han participat, però també comentaris com aquest: "Sí, he fet grup amb les companyes de classe i hem guanyat el torneig de voleibol"; "No, no m'agraden els esports". També hem torbat alguns entusiastes que ens han contestat: "Sí, participaré en el concurs de ball"
Al final, pel que fa al més important de tot que es concreta en la pregunta de si s'han divertit, les respostes han estat més unànimes:  "Sí, finalment m'he divertit molt", "Sí, la veritat es que sí." i "Sí, no ha estat tan malament". 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest bloc només publicarà aquells comentaris que segueixin les normes de cortesia socialment establertes.