divendres, 29 de novembre del 2013

Marc Redondo: «Vull fer basquet fins que em mori»

 
    
Joan David Molina i Marc Redondo Castilla 

Ara entrevistarem Marc Redondo, jugador numero 12 de l'equip de Premià de Mar de basquet, aqui volem fer unes preguntes.

-Quan vas començar ha fer basquet?
- Porto deu anys fent bàsquet i vaig començar als quatre anys.
- Penses deixar de fer basquet algun dia?
M'agradaria fer basquet fins que em mori.
- Quants jugadors juguen al teu equip?
- En el meu equip en som 12.
- A quines hores entrenes?
- El dimarts de 19:30h a 21:15h, el dijous de 19:1 5h a:20:45h i el divendres de 19:00h a 20:15h. El dissabte tinc partits a les 9:00h.
- Com es diu el teu entrenador?
 El meu entrenador es diu Adrià Muñoz Perea.
- Contra quins equips esteu jugant?
- Fins a desembre estem jugant contra aquests equips: Boet-Mataró 2, L'arca del Maresme, Masnou, Sant Pol 07, Aecam 3 i Valldemia. Pel que fa als resultats pot consultar-se la pagina del club.
-Ho fas millor respecte els altres?
- Sí respecte a alguns.
- Per què vas començar ha fer basquet i no un altre esport?
- Quan jo tenia quatre anys, ma mare em va dir si volia fer bàsquet o waterpolo i vaig decidir bàsquet.
- En quina categoria sou?
  Som en el nivell C però hauríem de ser en el B perquè als equips del C els guanyem de molt.
- Quantes parts jugueu? I quan dura cada part?
  Juguem quatre parts de deu minuts cada part.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest bloc només publicarà aquells comentaris que segueixin les normes de cortesia socialment establertes.