dimarts, 11 de juny del 2013

Eduardo Lopez: "Em van rebre bastant bé".

Hem entrevistat a Eduardo Lopez un noi nou a la nostra escola que ha vingut desde Madrid. Ens ha explicat la seva experiència i si li ha set fàcil adaptar-se al nou ambient de l'institut. 

-On vivies? Abans vivia a Madrid en un poble proper a Aranjuez.
-Quan fa que ets aquí? Porto aquí més o menys uns 2 mesos.
-Perquè vas venir a Catalunya? Vaig venir aquí per problemes econòmics.
-Quan vas arribar a l' institut, explica-n's com et van rebre? Hem van rebre bastant bé, com un amic.
-Què vas fer el primer dia de classe? Estar molt inquiet bàsicament, però tot i així vaig fer classe normal.
-Què fas a l' aula d'acollida? Encara hi vas tant com quan hi vas arribar? No, ara hi vaig menys vegades; dues hores a la setmana i bàsicament m' ensenyen a parlar en català.
-Has notat molt canvi respecte al teu antic institut? Si, bastant aquest institut és molt més gran; la cantina és una mica més cara, però està bé. El que m'ha sorprès més d'aquest institut és que té dos edificis.
-T'ha costat adaptar-te? Una mica perquè aquí algunes persones parlen en català i encara no parlen del tot bé.
-Ja parles el català? T' ha costat aprendre'l? Si per ara va sent fàcil, perquè es semblant al castellà.
-Crees que continuaràs a l' institut l' any que vé? El més segur es que si.
-Vius a Premià de Mar? Coneixes el poble? Si, visca Premià de Mar, però no conec gairebé res del poble.
-Què faràs aquest estiu? Aquest estiu em quedaré fins a Agost i desprès m' aniré uns dies a Madrid.

Laura Garcia i Óscar Jiménez.


1 comentari:

  1. Hi ha bastantes faltes d'ortografia i algunes preguntes no estan destacades en negreta,tal i com hauria de ser per diferenciar-les bé de les respostes.

    ResponElimina

Aquest bloc només publicarà aquells comentaris que segueixin les normes de cortesia socialment establertes.