divendres, 19 d’abril del 2013

Michael Bublé: "Ara sé exactament en quina direcció vull anar"

El passat dia 15 d'abril, el cantant i actor canadenc Michael Bublé estrenà el seu nou disc "To Be Loved", carregat de nova energia i noves cançons que arriben a la gent amb una certa elegància i satisfacció. El single d'aquest disc s'anomena "It's a Beautiful Day", que va presentar ja fa un mes a la ràdio i en diferents programes de música de la xarxa. "Crazy Love" i "Call Me Irresponsible" són exemples dels àlbums més emblemàtics que té, amb cançons tant de swing com de pop.
Cançons com ara "Hollywood" o "Haven't met you yet" han tingut molt d'èxit, pels seus videoclips i el seu humor a l'hora de transmetre el missatge al receptor.

"Ara sé exactament en quina direcció vull anar", segons diu en la presentació del seu disc. "Tan sols expresso els meus sentiments", afirma el cantant. "En la meva producció, parlo particularment de la passió que em desperta la música. Ha estat emocionant tot el procés de fer aquest nou disc. Quan tens un fill, la teva prioritat és canviar. A la meva filla, li canto una cançó de bressol, és molt tendre. I la meva dona em diu que no m’escolta. Però jo sé que si. Una de les coses que no ha canviat a la meva vida és la forma d’actuar en els concerts. Abans de cada un, estic molt nerviós i molt estressat, perquè vull que tot surti a la perfecció. 
Sincerament, és el millor disc que he fet.", diu Michael.
El tema principal de les seves lletres són els sentiments sobre les coses que l'envolten. Escriu sobre la diferent gent i els diferents moments de la seva vida, la tristor i l'amor. Parla als seus fans de manera sincera. El cantant va acompanyat d'una big band, que crea una música alegre i amb vida.

Michael  Bublé segueix l'exemple de Frank Sinatra, un cantant i actor dels anys 60, que va trasbalsar el món de la música. En el seu nou disc interpreta cançons escrites per Frank, com ara "Somethin' Stupid" i "Come Dance With Me".


Guillem Tur i Sara Llerena

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest bloc només publicarà aquells comentaris que segueixin les normes de cortesia socialment establertes.