dilluns, 11 de febrer del 2013

Més que una amiga, una germana

Per fi ! Ja venia, feia 10 minuts que havíem quedat per anar juntes a la fira d'atraccions de Premià de Mar. No em va sorprendre que trigués tant ja era una cosa normal en ella!
Devia estar cansada perquè caminava arrossegant els peus.
Anava molt ben vestida, portava un jersei blanc i blau marí, uns texans clars i unes botes. Això tampoc em va sorprendre: és molt presumida.

Quan vam arribar a la fira, un nen la va començar a mirar, suposo que mirava aquells ulls marrons que desemboquen una mirada viva i plena, el nas allargat i rodanxó que té i aquell somriure pervers que ve acompanyat de dos clotets a les galtes.

Vam decidir començar a muntar a les atraccions però abans vam anar a demanar diners a les nostres mares que estaven una mica més enrere. La mare de la Cora li va donar 30 euros per la fira, li va dir que li havien de durar tota la festa major,la Cora li va demanar cinc euros més i li va donar amb la condició que, quan acabés l'estiu, havia de portar les mateixes bones notes que havia tret anteriorment.

Primer vam pujar a l'atracció més forta, vam acabar despentinades i la meva companya no va dubtar a començar-se a pentinar amb la mà dreta aquell cabell llarg, ros, llis i brillant.

Quan vam anar per pujar a la segona atracció a ella no la van deixar pujar, no arribava al límit, s'ho va prendre bé i vam començar a riure, se li veien unes dents brillants i molt ben posicionades .

Vam pujar a dues atraccions més i vam anar a sopar.
És tan bona persona que, mentre anàvem cap al restaurant,  va deixar un euro a un noi que demanava diners.
Quan estàvem sopant, em vaig adonar que tenia petites pigues repartides per la cara, les mans amples i els dits llargs i molsuts.
Quan vam acabar, vaig anar a dormir a casa seva ja que l'endemà teníem partit de futbol, ens encanta a totes dues, som molt esportistes!

Ella és impressionant: agradable, riallera... Em sento orgullosa de ser la seva amiga!
      

                                                                                                              Aina

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest bloc només publicarà aquells comentaris que segueixin les normes de cortesia socialment establertes.