dimarts, 20 de novembre del 2012

"Crec que estic preparat per prendre decisions", Arnau Erra

T'agradaria ser protagonista de la setmana? Vols que la gent sàpiga de la teva vida? Explica'ns la teva història a la Claudia Esparza de 3rA, a la Marta Sánchez de 3rF i a la Mar Martínez de 3rE.

Aquesta setmana hem escollit a l'Arnau Erra, un noi de 1r de Batxillerat, ja que ve d'un altre institut i ens ha semblat interessant per saber com s'ha adaptat.

De quin institut vens?
Vinc de l'Escola el Pilar.

Per què has vingut?
He vingut aquí principalment perquè l'INS Premià de Mar està al poble i no em volia moure d'aquí.

Has notat algun canvi?
Sí, perquè a batxillerat s'ha de treballar molt més que a l'ESO per obtenir bons resultats.

Creus que venies preparat?
Sí, ho penso, encara que tenia por, sobretot a l'inici del curs, pel fet de no haver donat algun tema al meu antic institut.

Per a què estàs estudiant?
Per a alguna enginyeria, encara que de moment no tinc gens clar quina.

Quan acabis, on aniràs a fer la carrera?
No ho sé, encara que possiblement a Barcelona.

Si et donessin una oportunitat per al futur, de fer dues carreres, quina més escolliries?
Possiblement escolliria alguna enginyeria, i econòmiques (carrera que no descarto per a un futur), ja que les trobo interessants i m'agraden les assignatures que es donen.

Quins mètodes tens per estudiar?
Fer exercicis, repassar exercicis corregits a classe, sintetitzar els apunts i extreure'n el més important, és el que em va millor per estudiar.

Creus que amb algún profesor pots arribar a tenir un conflicte?
No, penso i espero que no.

Els teus pares et recolzen?
Els meus pares em recolzen al 100% i creuen que estic preparat per fer-ho bé.

Ets conscient que cada cop ets més gran i que hauràs de prendre decisions més serioses? Tu creus que estàs preparat?
En sóc conscient, i crec que estic preparat per prendre decisions importants.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest bloc només publicarà aquells comentaris que segueixin les normes de cortesia socialment establertes.