dijous, 26 d’abril del 2012

VOLDRIA...

Voldria una rosa,
blanca, vermella,
blava, o potser groga...

Llevar-me i trobar-la allà
sobre la taula amb una nota al costat...

On es trobés escrit amb aquella lletra que tant m'agrada,
la frase que tinc al cap...

Voldria comprar un llibre.
d'aventures, por,
intriga, o potser amor...

Fer-lo embolicar
amb una espiga i un llaç...

I de camí a casa,
portar-lo a la mà...

I junt a una abraçada
o potser un petó...
desitjar-li un feliç Sant Jordi de debò...


Carla Lecha 2n ESO A

7 comentaris:

  1. Felicito a la Carla per fer aquest poema tan bo i romantic.

    ResponElimina
  2. Quan he llegit el poema de la carla, se m'han posat la pell de gallina, el poema és molt xulo, té sentit i rima, de veritat molt xulo. Moltes felicitats Carla.

    ResponElimina
  3. Quin poema mes bonic, felicitats Carla. Àlex Bravo.

    ResponElimina
  4. David V., Albert V. i Juan Jose P.27 de maig del 2012, a les 19:03

    Esta molt bé, te molta relació amb Sant Jordi.
    David Valero,
    Albert Vallés i
    Juan Jose Pérez.

    ResponElimina
  5. Com ja et vaig dir m'encanta! Felicitats! Belén Cansino Hernandez

    ResponElimina
  6. Esta molt bén fet,m'agrada el teu conté de Sant Jordi.
    felicitats!

    ResponElimina

Aquest bloc només publicarà aquells comentaris que segueixin les normes de cortesia socialment establertes.