dijous, 12 d’abril del 2012

NIT DE MUNTANYA


Estava sol en una muntanya i no sabia cap a on anar. Vaig optar per anar en una direcció qualsevol, fins arribar a una cova. Ja era de nit i vaig pensar de passar la nit allà. Vaig anar a buscar al bosc branques per fer una foguera amb els pocs mistos que guardava. Quan ja em disposava a dormir, vaig sentir l’udol d’un llop a molta distància d’on era. Vaig tancar els ulls i em vaig adormir. Quan ja portava unes hores dormint em vaig despertar després d’escoltar un cruixit. Em vaig posar dempeus i aprofitant la flama que quedava de la foguera i amb mistos que m’havien quedat vaig fer una torxa.
Vaig endinsar-me a l’interior de la cova i vaig tornar a escoltar un soroll, aquest cop va ser un ressò d’alguna cosa que no sabria descriure exactament. Vaig avançar a poc a poc i em vaig entrebancar amb una branca i vaig caure al terra. Va ser llavors quan vaig sentir roncar un animal, que segurament era força gran, ja que roncava molt fort i molt greu. Mentre m’aixecava del terra vaig veure que hi havia una petjada gegantina a la sorra. Va ser llavors quan em vaig acabar d’espantar del tot. No sabia què fer, si tornar enrere o seguir i enfrontar-me al que tenia davant meu. Vaig decidir-me per la segona opció.
A mida que m’apropava al meu destí, sentia de més a prop els esbufecs i els roncs i de vegades algun cop. Vaig seguir endavant i em vaig trobar amb una cosa gegantesca, que només en veure-la em van venir ganes de sortir corrents però vaig decidir ser prudent i no despertar aquella bèstia, que era un ós amb ungles completament afilades. Vaig fer un petit soroll al trepitjar uns quants ossos dels cadàvers de les seves víctimes, cosa que va fer que es despertés. Com que portava la torxa el vaig espantar i va retrocedir molt enfurismat. Me’n vaig anar de la cova i vaig córrer muntanya avall fins a trobar una carretera solitària on vaig passar moltes hores fent “autoestop” fins que un amable senyor em va acollir en el seu vehicle i em va allotjar a casa seva durant aquella nit.

Pau Gomez 3rC

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest bloc només publicarà aquells comentaris que segueixin les normes de cortesia socialment establertes.