dijous, 26 d’abril del 2012

Les dues tisores

Hi havia una vegada, un nen que es deia Josep. Aquest nen havia guanyat en un concurs unes tisores i tenia moltes ganes d'utilitzar-les. Un dia va decidir començar a retallar el cabell a la gent i tant li feia si era gent malalta, amics seus o si no tenien cabell, només feia que retallar. A ell li era igual, ell tenia cabell, li seguia creixent i no tenia ningú que l'hi retallés. La gent va començar a queixar-se i en Josep va decidir cedir les tisores a algú altre. La gent va decidir cedir-les a en Mario, el qual no era massa amic d'en Josep. Des del moment que en Mario va obtenir les tisores, va començar a tallar més sovint i la gent estava més descontenta que mai. Però aquests no podien fer res perquè en Mario no volia deixar les tisores. Ara ja no només tallava el cabell de la gent del carrer, sinó que també anava a les escoles i retallava als mestres i anava als hospitals i retallava als infermers. Això es va començar a estendre per tot arreu i en Mario es va fer famós a tot el país.
Els ciutadans començaren a queixar-se més i més, però no servia de res i en Mario seguia retallant cabells. Va arribar a un punt en què la gent no podia viure tranquil·lament. Ara, en Mario i els seus amics encara van retallant els cabells de la gent i encara no sabem com l'aturarem.
Judit Giménez, 3r ESO F

5 comentaris:

  1. Aquesta història m'agrada perque relaciona el que esta passant amb la crisis que ens tallen en educació, sanitat, etc... Amb una història de dos persones El Josep(Zapatero) i Mario(Mariano. Es un conte petit però molt original.

    Jorge Escudero Ruiz 3F

    ResponElimina
  2. Increïble! Em sembla un text molt bo! Crec que tens futur escrivint, se't dona molt bé i la manera que tens d'escriure les coses que ens estan passant és impressionant. No tinc gaires paraules més, m'ha deixat completament bocabadat! No m'estranya que hagis guanyat! Moltíssimes felicitats Judit!

    Àlex Nadal 3erF

    ResponElimina
  3. es força original,no m'encanta pero si que m'agrada, en si te la seva gràcia :))

    ResponElimina
  4. M'ha agradat molt. Penso que és una perfecta adaptació per al públic infantil del que està passant i del que potser a ells també els passarà.

    Marc Pascual Sánchez

    ResponElimina
  5. Refletxa la situació actual en el mon de forma sencilla i entenedora, molt contemporani.

    MAGL

    ResponElimina

Aquest bloc només publicarà aquells comentaris que segueixin les normes de cortesia socialment establertes.