dijous, 26 d’abril del 2012

CANT DE BRESSOL


Avui és dissabte una altra vegada,
el sol torna a sortir per l’est.
Els ocells que es troben en bandada,
ens donen el seu cant honest.

Avui tinc ganes de fer rialles,
de saber que no em trobo sol.
Vull sentir com m’emmiralles,
com si em trobés de nou al bressol.

Avui poso la vista en el passat,
quan ni tu, ni res em feia dubtar.
Ara crec que he ensopegat,
però vaig navegant per un fosc mar.

Avui veig mil i un problemes,
a vegades no m’agrada ni pensar.
Tinc visió de fortes esperances,
sé que tot estarà bé en acabar.

Avui ja torna la pluja,
la nit serà el seu acompanyant,
el meu bressol es balanceja,
ja vull tornar a sentir el teu cant.
                        Laura González                        1º Batx B
                      

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest bloc només publicarà aquells comentaris que segueixin les normes de cortesia socialment establertes.